In a staghjoni di a mità di l'estiu, se u pruprietariu vole piglià u cane fora, deve attente à certe cose per chì u cane ùn sia micca dannatu involontariamente.
Quì vi dicu ciò chì deve esse attentu à quandu un cane esce in l'estiu.
In l'estate calda, micca solu a ghjente si sentenu caldu, ma i cani seranu ancu troppu caldi, soprattuttu in u clima caldu quandu a temperatura sopra à 30 °. Se ùn pigliate micca e misure di prutezzione di u sole quandu pigliate u vostru ghjacaru fora, u cane grossu sarà certamente da u sole o un colpu di calore.
Nota 1: Quandu site fora, pruvate d'evità a luce diretta di u sole.
Sè vo site solu per un caminu, sceglite un periodu di tempu quandu u sole hè bassu o ùn ci hè micca u sole direttu. Per esempiu, prima matina è sera.
Nota 2, ùn rasa micca i capelli di u cane completamente
A causa di u calore in l'estiu, parechji prupietari sceglienu di rasà i so cani, è sentenu chì si sentenu più freschi dopu chì i so capelli sò rasati. Ma ùn hè micca veramente cusì. E rasate i capelli di u cane pruvucarà a so pelle per esse direttamente esposti à u sole, chì pò esse facilmente sunburned. Puderia ancu causà alcune malatie di a pelle. Per quessa, ùn hè micca cunsigliatu per rasà i capelli di u cane completamente in l'estiu.
Nota 3, hè impurtante rinfurzà l'acqua
L'acqua in u corpu di u cane evaporarà assai rapidamente in l'estiu. Per quessa, u pruprietariu deve esse attentu à aghjunghje l'acqua abbastanza per evità a desidratazione. In particulare in u metudu di ripruduzzione in casa, i genitori di i cani cù u nasu curtu, cum'è Pug, deve esse attentu à stu tipu di cane, chì hè più labile di calore cà l'altri cani. Per quessa, quandu u pruprietariu piglia u cane fora, hè megliu à priparà abuttiglia d'acqua per animali domestici per facilità a ricuperazione puntuale di u cane.
Tuttu in tuttu, U tempu in l'estiu hè assai caldu, pigliate u vostru cane per un caminu o ghjucà, duvete attentu à u travagliu di prutezzione di u sole, ùn lasciate micca u cane sunburn da u colpu di calore.